Brak

Jesteśmy na rynku już 30 lat!

Jesteśmy na rynku już 30 lat!

Właśnie mija 30 lat naszej obecności na rynku - od małej agencji koncertowej po czołówkę wśród agencji brand experience. Zaczynaliśmy w 1992 roku jako kilkuosobowa firma. Dziś współpracują z nami największe globalne i lokalne marki, instytucje publiczne i organizacje pozarządowe. Dziękujemy za Wasze zaufanie! 



Od trzech dekad dostarczamy niezapomnianych i najlepszych doświadczeń swoim klientom. W tym czasie stale rozbudowywaliśmy swoje kompetencje i poszerzaliśmy zakres oferowanych usług z obszaru komunikacji marketingowej. Dziś należymy do czołówki agencji w swojej kategorii i kompleksowo wspieramy klientów wykorzystując szeroką paletę narzędzi marketingowych w różnych kanałach – live, digital oraz hybrydowo. Nasz team tworzy ponad 40 specjalistów z różnych obszarów – strategii, kreacji, client service’u, produkcji eventów, social mediów, digital marketingu i PR.

Brak
Brak

Przez te lata zaufały nam największe polskie i międzynarodowe marki, instytucje publiczne czy organizacje pozarządowe. Działamy dla klientów z większości branż: automotive, budowlanej, farmaceutycznej, FMCG, finansowej, rozrywkowej, technologicznej, telekomunikacji i wielu innych. Tylko w ostatnich 5 latach pracowaliśmy dla adidas, Allianz, Audioriver Festival, Avon, Bahlsen, Coca-Cola, Diebold Nixdorf, Echo Investment, Empik, E.Wedel, Eurocash, EY (Ernst & Young), Grohe, Henkel, ING Bank Śląski, Mastercard, Mazda, McDonald’s, Michelin, Metro Properties, M. st. Warszawa, Nestle, Nissan, Nordea, Oppo, Orange, PwC, Provident, Renault, Stock, Samsung, Santander Consumer Bank, Servier, Superpharm, TikTok, T-Mobile, Wielton.

 

Brak
Brak
Brak

Od zawsze stawiamy na dostarczanie kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań. Dlatego stworzyliśmy m.in. własne rozwiązania służące digitalizacji eventów i usług komplementarnych z obszaru brand experience. Efektem tego są m.in. webowa aplikacja Atool (zobacz więcej tutaj) – narzędzie do realizacji wydarzeń online, hybrydowych i na żywo, które .in.. pozwala na digitalizację komunikacji i większą interakcję marki z odbiorcami czy A’registration, A’desk i A’table – systemy rejestracji przystosowane na potrzeby różnych typów eventów i konferencji (zobacz więcej tutaj).

 

Do każdego projektu zawsze podchodzimy indywidualnie i niestandardowo. Nie będziemy ukrywać, że nasze pomysły często są dość… odważne :). Jako pierwsza agencja w Polsce wykorzystaliśmy fenomenalny, gamingowy silnik Unreal Engine do stworzenia niepowtarzalnych wirtualnych rzeczywistości (VR, AR), prowadziliśmy też kampanie reklamowe na kilku europejskich rynkach równocześnie, próbowaliśmy swoich sił w temacie NFT.

 

Nie zatrzymujemy się i patrząc mocno w przyszłość rozwijamy swoje kompetencje w kierunku świata Metaverse i jego wykorzystania dla marek (zobacz więcej tutaj).

Brak
Brak
Brak

Ważnym kierunkiem jest także kwestia sustainability i ESG, już od dłuższego czasu zachęcamy klientów do prowadzenia działań marketingowych w sposób odpowiedzialny społecznie, minimalizujący negatywny wpływ na środowisko i otoczenie. Przeczytacie o tym więcej tutaj.Doświadczacie najlepszego już od 30 lat!Dziękujemy za Wasze zaufanie!



POWRÓT DO WPISÓW